Monday, January 26, 2009

Dimana letaknya kesetiaanmu?

Habis madu sepah di buang. Itu la ungkapan yang mampuku ungkapkan untuk si dia yang sudah 2 tahun bersamaku. Sejak kecil lagi kami bermain bersama-sama. Dia langsung tidak ingat kenangan kami bersama. Family aku jua banyak menghabiskan duit gara-gara dia. Aku cemburu bila melihat dia berjalan dengan betina lain (bahasa lembut dah ni). Tidak cukup cantik ke aku dipandangannya??

Sejak dua menjak ini perangai dia berubah. Teguran aku selama ini langsung tak makan saman. Ingat bagus sangat ke? aku tahu kau kacak bagi pandangan aku cuma perangai kau cukup membuktikan ketidak setiaan kau selama ini. Harap muka macam 'mat salleh'. Bermata biru. haihh ! Kau curang!

Masa kau sakit. Akulah yang sentiasa disisi kau. Akulah yang menangisi setiap kesakitan yang kau rasai. Hargaikah kau dengan setiap apa yang aku lakukan selama ini? tidak kan? sudah lah ! Aku rasa menyesal membela kau selama ini. Family aku mahu aku buang kau jauh-jauh. Tapi aku melarang kerana aku SAYANG sangat kat kau !

Secara open aku nak mengulas mengenai perangai kau yang tak manis untuk aku beritahu disini. Aku tahu memang tidak wajarlah aku beritahu korang semua. Cukuplah aku pendam selama ini.

Kau selalu kencing merata !! bau hancing rumah aku ! tempat dah disediakan buang merata-rata! haih! Benny....Benny ape nak jadi la kau ni.

itu la bela lagi kucing jantan. ini la akibatnya !



18 Comments? ♥ ;):

Monkey D Luffy said...

skang dah masuk musim mengawan... nanti dah selesai kembali ler tu... hahaha

Aida said...

la pasal kucing ker..
igt psl pakwe kak kyla...

kuang asam...
wakkakah..

Kyla said...

Kapten : ye la ngah mengawan kan =p

Ida : Ngee. mne ade pakwe ! =D

Permaisuri said...

haaaaaha =]
anyway yes, islam is beautiful

K-A!R-yL ohh KhairiL's said...

bese lerr mcm 2...
dh nama pon kucing
x leh b'fikir


#hehe, igt kan td citer psl org t'cayg

MiEy said...

Haaa.. Padan muka. Tadi dah kena tarik telinga dengan akak. Elok jer dia jalan depan akak x pandang kiri kanan. port baik dia pancut atas sofa tempat sandar. Apa ingat itu jamban ker. Siapla mama balik bawak Benny pi klinik kasi Potong 'Kepala' wakakakakakak

una said...

haha..kucing jantan macam tu ka??
pergh..nasib baik xbela
kalo bela yang betina ngorat
pastu beranak
ngeee....berlimpah ruah keturunan

ShiLa said...

ahahaha. aku da agak da ni msti kes kucen. =P

aLia~c0m0t said...

cehhh!!!
kurg asam..
ingatkan spe lor td..
rupe2 yew si "ahmad" benny tu!!!
pecah pale pikir spe lor td..

Erieq said...

muka cat tu macam mat salleh ker kihkihkihkih..,aku hampir2 tertipo huhuhuhu..,

Kyla said...

hari ni dia wat hal lagi, leh plk die pancut atas kusyen. adoii! dh kena jentik telinga dgn akak aku da. then bkn men mara lg si benny ni. pening pale layan dia ni. ngee !

eyra89 said...

itu la org kata baik bela kucing betina dr kucing jantan. sowehow walupon kucing betina suka beranak pinak jerk tapi dorg xpancut. itu lebih baik isn't it? :))

Zahari Ismail said...

cis tetipu gak gua...halo saya karipap.

aH kYe yUm said...

haha.. really funny.. nice written!!
keep it up!! :)

Anonymous said...

Waaaa bkn main gempak lg tajuk
macam hot story gitu sekali berekor dah
hihihi
>salfiya<

Kyla said...

indah kabar dr rupa =p

fezaL Mohd said...

hahah. ceh upe kucin ape2an

kueh bakar said...

pakaikan dia pampers
selosaiii