Friday, April 24, 2009

Kerja Last Minit.


Aku tak menafikan kerana aku adalah sebahagian daripada student yang suka wat kerja last minit. Tapi, Kerja last minit tu la yang buat kita lagi semangat nak siapkan. haha! Nak dekat akhir sem ni banyak sangat final projek kena antar. Such as Final report. Next week aku ada Presentation untuk subject System Analysis and Design (COS311). Present bout our system infront of my lect and classmate (doakan aku ye!). Buat masa ni System aku dah siap just nak edit bout relationship between entity (buat2 faham je la sape yang tak faham tu). Kepada classmate aku, kalau nak tahu System ape kitorang buat tunggu presentation next week!

Cerita bab kerja last minit. Group aku pernah tak siap Assignment Business (BUS309) sem lepas. Kerja berbulan2 esoknya kena hantar. Tapi Kitorang rilek lagi. Hari tu kena hantar hari tu la kitorang siapkan. Percaya tak? Actually.. Info dah ada cuma kena taip je dan mesti korang semua tak percaya Assignment Business yang kitorang hantar tu lah yang dapat High mark antara group student yang lain. Mane tak bangga beb!! Buat masa sekarang kitorang nak try jauhi dari kerja last minit ni. Next sem dah 5 subjek kena cover. This sem tak pe lagi rilek2. sebab 4 subjek je. hehe!! family aku tau habis la. Tapi dorang tak melarang pun. sebab aku yang nak berjaya. Tengok la result nanti. (berani2 takut je ni) =p

Kepada semua student jangan la ikut jejak kitorang Kalau korang pandai manage masa Insya Allah hasil pun dapat yang TERBAIK!!

Next week :

- Presentation bout our System.
- Hantar Final Report SAD (COS311).
- Hantar BIS (COS321) punya report.

P/s : Busy la. Nama pun amik Business! haha!


10 Comments? ♥ ;):

khairul akmal bin azman said...

keje last minit

biaser la 2

keh3

Kyla said...

dah lumrah idop.
ahaha!

Monkey D Luffy said...

aku pun malas time belajar

Kyla said...

huhu,
jgn mls2 =p

AHMAD ZAKI BORHANUDDIN said...

tu r suke sgt wat keje lmbt2

Dunia Polar said...

yah inilah pnykit hidup, MALAASS..

Kyla said...

hahaha. dah terbiasa nk wat cm ne. ape da aki ni =p

Kyla said...

malas?? ngeee!

pauhputik said...

pauh dekat kampus pon cam2 gak....... normal la... sebab wat keje last minute nie idea lagi banyak kuar.... :p

Kyla said...

haa btol2x!! ^^