Tuesday, June 9, 2009

Masalah Problem...

Kali ni dah masuk hari ke 3 aku tak dapat bukak YM dan Email aku. Geram betul la. Huh... ? Ada problem dengan connection? line okey je. Bila aku login Id dan password aku tiba2 ada message keluar mengatakan account aku kena lock ! what the... !!? humm! ok fine la.. Ym dah tak boleh masuk aku try masuk email pula. Aku sure password aku tak penah ubah... Email pun problem ! tak bley masuk. ngee! geram wohh! sayang gile dengan email tu. Ada unsur mengatakan kena heck! ishh3x.... sedihnye!

Aku dapat berita.. Pernah baru2 ni Id ym lama aku selalu buzz member2 list aku. Padahal aku tak on pun Ym pada waktu tu. Sering kali juga la member2 aku kena buzz. Tak tahu la nak setelkan masalah ni. just biarkan je ke huh?? sampai sekarang Email tak leh bukak ni.. help me !




13 Comments? ♥ ;):

Kechik said...

hahaha sama macam saya!!
dah tukar password baru hehehe
siot punyer spam!
profile saya pon die tukar skalik
hahahahahah pompan 24 tahun dari mane ntah... tak sempat nk print screen time tu bengang giler huhuhuhu skrg da elok

Farhan.R said...

huhu.. oram pon gtu dlu...
main install, uninstall ym..
tah hape..
buzz buzz..
yahoo patot ketat security dieee..

Kyla said...

Kechik : haa same la! ta sape2 pompuan tu yg cuba ubah profile. haihh! then try la edit account nk change password but tak bley kot! bengang tol la. ni t'paksa la buat email baru..

Kyla said...

Farhan.R : dh try buat install dan uninstall but still mcm tu la. kena lock hbis. hiahhh!

syazfir said...

salam nak tanye, ok tak belajar kat kptm kl nih?

Kyla said...

Shazfir : salam, okey jer... knpe? =)

syazfir said...

ingat nak further kat kptmkl... awak amik course ape? neway kenal tokwan x?

Kyla said...

sy amek dip. in business information technology dkt situ. Tokwan? sape eh?

syazfir said...

tok wan. di amik business management x silap.bachelor. pakai spek mata...
neway ade ym x?

ShiLa said...

hurm.. skrg sume mslh same je. rmai y kene mcm ni. aku pon selalu kene buzz ngan ko. ingat ade hal penting. upe kene heck? wah! sian ko.

Kyla said...

Shila : haa ye la pity for me la ni. hehe! tak pe la.. nk wat cm mne. =p

xaty_D said...

hoho..kyla...same lah ngn aku..kdg2 tu asyik x leh bukak je..ari tu smpai seminggu aku x leh bukak ym n email..tp alhamdulillah sib baik da leh bukak..huhu..sabo je la kyla..

Kyla said...

Xaty_D : ye la aku nga b'sabo la ni. huhu!