Saturday, June 20, 2009

Once upon a time..


Kadang - Kadang ALLAH sembunyikan matahari, Dia datangkan petir dan kilat. kita menangis & tertanya kemana menghilangnya matahari. Rupa - rupanya ALLAH memberikn kita pelangi yang indah..
Usai solat subuh tinjau ke luar tingkap melihat langit agak gelap. Guruh kedengaran mungkin menandakan ingin hujan. Memang betul tekaanku.. Lalu melihat adik2 yang lain sedang nyenyak tido, aku pun join tido sama.. menarik selimut tebalku.. hahaa! Nikmat wohh tido time hujan. Berhiberasi la aku tapi tak lama kerana pintu bilik sudah diketuk dari luar. Papa dah sound jangan tido balik. muahaha! padan muka!

Aku keluar ke balkoni rumah saja nak tanya kabar kucing2 ku. Wahh ! sedang nyenyak tido maa! haa! nak kacau baby kucing laaa.. ngee ! geram wohh ! sungguh cute ! Bu baru je beranak minggu lepas. Aku la Mak bidan tu. Muahaha! 1st time tengok real kucing beranak! sungguh mengerikan. huuhuu.. anak Bu semua ada 4 ekor. This is some picture that I sempat upload.

ohhh my goshh ! So cute rite!? =D

alolololoooo !!

Suke merayap Cik Bedah ni! The most paling bising. haha!

Benny, The Mafia Shah Alam. Muka calar balar! kalu balik mesti badan b'darah


2 Comments? ♥ ;):

anna =) said...

waaaa...bestnyee...comel gile..aku nk satu kyla..bole?..hahahaha...confirm ko x bg nye..hehehe..just joke..

Cik Kyla said...

haha! tau xpe. da de org booking la =p