Monday, October 5, 2009

Majlis Konvokesyen di PICC Putrajaya.


Congratulation kepada yang telah mengradkan diri dia pada hari sabtu 3hb baru2 ni. Setinggi2 tahniah untuk mereka. Aku cukup jeles melihat mereka memakai pakaian konvo pd hari tu. Hohoh! seperti biasa kena jadi kuli pada hari tu.. Aku di tugaskan untuk menjaga Skeleter di Zone Biru. Humm. Letih jugak melayan karenah Ibu bapa student yang bergraduate pd hari tu.. Peraturan tetap peraturan.. mereka diberi invitation card untuk pass masuk ke Dewan PICC tu. Actually, setiap invitation card hanya 2 orang je lepas masuk ke dewan. Tapi mereka mahu lebih dari sepatutnya.. yang kena salahnya siapa? kami AJK pd hari tu juga. Haiyoo! then, selain hanya 2 orang je lepas untuk 1 kad. Mereka juga tidak boleh memakai jean's untuk masuk ke dalam dewan..(kesian pd parents yang dtg dr jauh.. tp nak wat cmmne. dh diberitahu kot) hhmm. kami tak ada kuasa vito nak lawan cakap cuma hanya boleh memberi nasihat sahaja. Kami tidaklah tergamak nak halau. Itu terpulang pada mereka la... memang cukup sabar dengan sikap mereka yang menengking kami yang sedang bertugas coz tak lepas untuk masuk ke Dewan PICC tu... ishh3x... Kerja aku senang je. Just minta invitation card then koyakkan pd hujung card. dah macam nak tengok wayang da dorang ni. hehe! Pasal pakai jean's tu aku just serahkan rakan setugas aku untuk halang.. huhu. aku melaporkan serba sedikit luahan aku pada hari bertugas.

P/s : Tunggu next year ! doakan aku.. ^^


2 Comments? ♥ ;):

sitajolkassim said...

ko xpatut x bagi pakcik yg pakai suar jin masuk.. ko ikowt sgt protocol nape..hahaha!!

Cik Kyla said...

yer r.. dh tu nk wat cm ne. klu aku bg nnti org kat atas ckp ape. adoii..