Saturday, January 30, 2010

Annual Dinner..



Sebelum berangkat ke Hotel Istana, aku telah membuat kesilapan yang agak besar kepada seorang rakan ku. Maaf teramat sangat pada dia. 'Kita tak bermaksud nak meninggalkan awk mlm tu. Sorry eh?'. Aku tahu hati dia terluka kerana menunggu yang teramat lama. Tak apa kejadian malam tu dia dah lupakan so aku pun tak nak keruhkan lagi keadaan.

Peduli la apa orang nak kata aku 'orang kampung' or tak reti berfashion malam tu. Janji aku attend dan memeriahkan lagi majlis dan memenuhkan meja kosong. Aku tahu malam tu mereka smua bergaya dengan pakaian yang memenuhi ciri tema pada malam tu. Tak apa yang penting sopan.


Sesampai je kami terus ke surau untuk menunaikan solat maghrib sebab agak kelewatan tiba pada malam itu. Usai je solat rakan semeja ku sudah menanti ketibaan ku di hadapan check in tiket dan dengan memakai mask kami sama2 berjalan di red carpet. Terpegun kejap! mana meja aku ni? hah! tu dia! hehehe. Agak lama kami berdiri di red carpet tu mencari2 meja kami. :D


Acara bermula dengan ucapan dari orang2 terpenting dan Aku asyik memandang orang sekeliling. Tidak memberi tumpuan langsung pada ucapan yang diberikan. Huhu.. Tahniah la kepada orang2 terpenting yang mengedalikan majlis pada malam tu. You are really doing a good job. Congrats. Makanan yang di hidang semua sedap2 malam tu... Ada beberapa perkara yang aku tidak begitu gemar. huhu.

P/s : Change to be Change.



2 Comments? ♥ ;):

jIwA mUsiC aRt said...

spe kwn mu tu ek??
hahaa!!

nak wt cmne...
kte xde kuasa nak halang..
we just a stdnt..
ada org lebih tinggi pangkatnya dari kita..

Aqila Borhan said...

biar la rahsia. klu mu kenal tu.. scara tidak sengaja la tu. :D

Hurmm....