Sunday, January 17, 2010

Jatuh Cinta

Sekali cinta telah ku uraikan dan ku jelaskan panjang lebar, namun jika cinta kudatangi, aku jadi malu pada keteranganku sendiri, meskipun lidahku telah mampu menguraikan, namun tanpa lidah, cinta ternyata lebih terang sementara pena begitu tergesa-gesa menuliskannya. kata-kata pecah berkeping-keping begitu sampai kepada cinta dalam menguraikan cinta, akal terbaring tak berdaya, bagaikan keldai terbaring dalam lumpur, Cinta sendirilah yang menerangkan cinta dan percintaan.. [Puisi dari Anna Althafunnissa]

Salam buat semua pembaca blog. Lama aku tidak mengupdatekan blog setelah tahun baru menyusul blog dah penuh dengan sawang tidak di 'cuci' . Hehehe ! Hermm.. terkejut ke dengan title aku tu ? Dah lama tak update tiba - tiba perkataan Cinta terungkap. Ahaks ! bukan apa terpengaruh dengan movie sekarang ni. Try la you all layan cerita Ketika Cinta Bertasbih. Mesti meleleh punya. Sukar aku nak jelaskan tapi tengok dulu baru tahu. So realiti sekarang Cinta kepada Allah paling utama. itu yang pasti! untuk cinta sebagai pasangan kekasih belum lagi terbuka pintu hati ini untuk menerima cinta itu. hehe ! ok la tutup kisah Cinta.

Aku sekarang dalam semester akhir untuk aku bergelar graduate. Busy itu lumrah la sebagai student dan sekarang busy dalam menyiapkan Proposal Final Projek dan sebagainya. Doakan aku wahai sahabat sekalian. :)

Subject Final semester :

-Enterprise development & management.
-E-Commerce.
-Final Project.


2 Comments? ♥ ;):

jIwA mUsiC aRt said...

laa..
aku ingtkan ko bercintan td..
upenya kopipes org pnye puisi jewp..
adehh..
huhuuh..
anyway, good luck 4 the final project! ^^

Aqila Borhan said...

Ahahaa. pe la slhnye bcintan skjp :p
ok gd luck to u too :)