Wednesday, April 7, 2010

celoteh.

Tag ni sy ambil dr En Emin.

1. Bekas kekasih saya adalah:
Kuncingku bernama Ahmad Benny. ^^

2. Saya sedang mendengar:
mika sedang menyanyi. ;p

3. Mungkin saya patut:
jumpa supervisor sy. ;p

4. Saya suka:
senyum + ketawa :D

5. Sahabat-sahabat baik saya:
sentiasa mengingati sy.

6. Saya tak paham:
kenapa awak tak paham2 jugak.

7. Saya kehilangan:
insan yg sllu menceriakan hidup sy.

8. Ramai yang berkata:
cream puff mama sy paling sedap. :D

9. Makna nama saya:
cahaya kecerdasan

10. Cinta itu adalah:
indah

11. Di suatu tempat, seseorang sedang:
melayan perasaan.

12. Saya akan cuba:
siapkan projek sy!

13. Ayat SELAMANYA membawa maksud:
kekal

14. Telefon bimbit saya:
kat mana eh?

15. Bila saya terjaga dari tidur:
terus sy bangun tunaikan kewajipan sy.

16. Saya paling meluat apabila:
org buat perangai.

17. Pesta/Parti adalah :
tidak elok jika ada maksiat

18. Haiwan yang paling comel yang saya pernah temui ialah:
kucing.

19. Peringkat umur yang paling menyeronokkan bagi saya ialah:
21thn

20. Hari ini:
hari rabu

21. Malam ini saya akan:
membantu kwn sy siapkan projek.

22. Esok pula saya akan:
pergi ke kelas

23. Saya betul-betul ingin:
tamatkn Diploma sy dengan jayanya :D

24. Ketika anda lihat wajah anda di hadapan cermin pagi ini:
oh comelnya sy!

25. Pusat membeli-belah atau arked permainan:
2-2

26. Makanan Barat atau Jepun :
atau

27. Bilik yang terang atau gelap:
terang.

28. Makanan segera adalah:
mudah dan cepat didapati.

29. Ayat terakhir yang anda katakan pada seseorang?
dh siap blm?

30.Siapa yang anda mahu Tag?
awak! :)

0 Comments? ♥ ;):