Thursday, December 30, 2010

Oh! Secret Admirer ;)


Assalamualaikum wbt bloggers,

Saya rasa awak perlu tahu

That I'm your SECRET ADMIRER! ;)

"Oh! Siapa orang tu kyla?? boleh tahu tak?"

Hehe, nanti la saya bagi tahu.. :DD

Actually saya sudah lama jadi secret admirer kepada seseorang. Eh! bukan seorang saja.. tapi ramai. Hehe!

Ohh! Awakk ?

Yep mungkin awak... ;)

Mungkin kamu... dan mungkin kau.

Untuk apa saya bagitahu tentang ni?

ini adalah tips for special relationship.. dan awak, kamu dan kau.. kena la beware. Kalau saya mesra lebih tu saya 'suka' la tu. Tapi saya takkan bagitau terus terang tau. Kena la pandai sendiri. Ahaks!

"Orang tu lelaki or perempuan?"

Dua-dua pun boleh jadi!

Wow!? Eh! jap... dah baca habis ke tips tu?

By the way, saya suka berkawan dengan awak, kamu dan kau. :D

“Friendship is a relation that is entirely based on trust, belief of two friends in each other.”

Peace! ^^,v

P/s : Siapa secret admirer saya yer? Hmm! tak pernah tahu pun. Hehe!




0 Comments? ♥ ;):