Monday, March 22, 2010

Aku, Mereka, PWTC



Buat 'awak' yang mahu berubah,
Berubahlah, walaupun payah
Berubahlah, ke arah hidup lebih indah
Hidup dan masa muda sekali cuma
Sanggup nak sia-siakan tanpa redha-Nya?
May Allah bless

-Hlovate-


Thanx Hlovate dengan kata-kata tu. Finally! I got Versus! penantian yang sudah lama ku tunggu beberapa bulan yang lalu hingga la pesta buku itu tiba. Aku dan rakan-rakan yang lain tiba seawal 11 pagi (wallahualam) di PWTC itu. 1st booth kami jejak adalah Jemari Seni Publishing. Tujuan utama ingin mendapatkan novel versus tu. Alhamdulilah, dapat! kerana dengar kata novel itu sudah habis stok pada petang hari. Pada hari pertama pesta buku berlangsung pun habis stok. Tidak sangka! so tahniah buat Hlovate kerana karya anda diterima oleh golongan remaja sekarang. Penulisannya amat sempoi dan ada ciri-ciri islamik sedikit di dalamnya. Cayalah! :)

So di Pesta Buku kami banyak menyinggah di beberapa booth iaitu, Karangkraf, Iluvislam, Telaga Biru, Cerdik dan sebagainya. Rakanku kebanyakkannya membeli buku untuk keperluan mereka dan juga untuk sesiapa yang memesan. 1st day ni just survey mana yang perlu, mana la tahu nak datang lagi. Pesta buku sampai 28hb ^^

Paling seronok kami jejak di Booth karangkraf, sebab aku, wani, ina dan lisa telah pergi ke satu photoshot untuk jadi cover girl majalah remaja. saja buat kenangan. :)




0 Comments? ♥ ;):