Tuesday, March 23, 2010

Janji tertunai

En Ijai. Saya sudah tunaikan janji saya untuk buat tag awak ni. So I'm pass the subject or not ? :)

1) siapakah diri anda di rumah?

- anak En Borhan, kadang kala suka buat halnya sendiri dan kadang kala buat kerja sampai tak ingat nak makan. (-.-")

2) siapakah diri anda di samping rakan?

- a person. suka membuat ayat yang kadang kala sukar utk mereka hendak faham (ayat nak 'klishey')

3) 5 benda yang anda idamkan tetapi belum tercapai.

- belajar memasak makanan kegemaran sendiri.
- Jumpa penulis bernama HLOVATE
- punya rumah dan kereta sendiri
- jelajah dunia.
- Bernikah. :D

4) siapakah nama pasangan anda.

- namanya... sekacak orangnya. :D

5) ceritakan 5 perkara yang paling anda suka tentang pasangan anda.

- Tampan, sedap mata memandang, Beriman, cute dan pemaaf

6) bila tarikh anda couple?

- sy nak bercinta selepas kahwin boleh ? dan dlm masa sama couple selepas kahwin.

7) apakah kenangan pahit anda bersama pasangan anda?

- Pahit tu kan cabaran so buat masa ni belum ada lg ^^

8) lagu tema cinta anda.

- UNIC - sebuah pertemuan

9) apa perubahan yang anda ingin lihat dari pasangan anda?

- apa yang dia rasa terbaik buat dia :)

10) tag 10 rakan anda yang lain.

Ha! awak.. ye awak yang baca tag ni. sila buat! :)


4 Comments? ♥ ;):

eMiNz said...

saya dah buat dah.. xyah buat lagi kan..kan..kan..? =P

rizal jabai said...

hehe..anak pak Borhan nih da menunaikan janjinye..heee

congrat


besh gak becinta lps kawen..kui3

wanshah said...

comel la blog awak ni. boleh amik award kat blog saya ek. :-)

http://wanshah87.blogspot.com

Cik Kyla said...

En Emin : okey2, xyah buat dh :)

En Ijai : hehe, cinta lepas kahwin la best. bercinta skg x syok la. :)

En Wanshah : mekasih, insya Allah