Wednesday, April 21, 2010

Final Year Project Presentation


Assalamualaikum wbt.

First of All I would like to thank to Allah SWT coz give me a good health and no worries sepanjang presentation berlangsung. Syukur Alhamdulilah selesai jua presentation saya pada hari itu dan kini proses menyiapkan documentation masih berjalan.

Thank to My Supervisor coz bersungguh membantu kami pada hari presentation tu. For my project Partner, Thank You... ! you are such a good partner tanpa mu pada hari tu rasanya tak ceria presentation tu. Lawak yang tidak disengajakan berjaya membuat hati panel kita ketawa. :D For all candidates yang present hari tu pun sebenarnya antara terbaik juga bersungguh mereka menjawab soalan walaupun tidak memuaskan hati para panel. Yang researcher2 yang dah present pada hari isnin hari tu pun ada segelintir turun padang untuk support kami. Thanx all...

Tanpa mereka semua tidak berjaya Final year project presentation pada hari tu.. Insya Allah kami akan improvekan lagi apa kekurangan system kami dan mudah2an dapat markah yang terbaik la pada hari tu. hehe. Amin... :)

Ini adalah antara mereka yang menjayakan FYP presentation pada hari tersebut :




2 Comments? ♥ ;):

taqO said...

Salam. :)
tahniah atas ini.
pasni boleh la jual sistem tu. :)

Aqila Borhan said...

En Ewa : mekasih... huhu. tak mampu lg jual... :D