Tuesday, June 22, 2010

Oh Rajinnya!


Assalamualaikum wbt.

Bertemu kita disini! hehe, Hari ini sungguh bosan bagi saya. So bila dah bosan saya akan lakukan apa sahaja asalkan memuaskan hati saya. Hee~

Tanpa mengeluarkan duit tapi peluh pun dapat, saya pun mengemaslah rumah untuk minggu ini. Okey! sebelum ni belum rajin lagi.. hari ini terlebih super rajin nak kemas rumah. :)

Perkara pertama yang saya lakukan adalah buang segala bagai sampah dari bahagian ruang tamu hingga ke dapur. Selepas mengemas bahagian-bahagian yang tak sedap dipandang jadi ini lah hasilnya!

Luar rumah sudah di sapu. Nampak sikit clean. Hoyeh!

Mission accomplished! ruang tamu clean!

Meja makan clean!

Dapur clean! (hope so!)

YEh! Tahniah! Ini baru bahagian bawah rumah. Hahaha. Atas tak complete lagi. Hiyoo! okey la mau kasi clean la. See ya! :)





11 Comments? ♥ ;):

nur ezzatty said...

haha. tahniah utk anda!

taqO said...

Salam.

mcm knal picca ke-2 tu. :)
besih2..

Cik Kyla said...

zaty : hahaa. tq :P

Cik Kyla said...

En. Ewa : tmpt lepak en? ahaha. =p

Peminat said...

lawanyer rumah awak....
:)

.Cik Nana. said...

bagus2..lepas ni tlg kemaskan rumah nana pulak.hiks.. :P

Cik Kyla said...

hahahaa, income lebih skit la ok? :P

Azizul Luqman said...

aiyooo.,
basau nyer rumah...
letih²...

Cik Kyla said...

hehe, boleh tahan la... :D

syakey said...

wah.
bagos bagos!

MiEy said...

huhu rajin yea..bagus2