Friday, July 30, 2010

Opportunity Cost.

Assalamualaikum wbt,

Apa kabar semua? harap sihat hendakNya...

lama tak menulis disini. Huhu.. Baiklah setelah beberapa minggu tidak update dengan sebuk menguruskan jadual kelas semester tahun ni Alhamdulilah.. semuanya dah selesai. Time table semua dah complete tidak seperti dulu berterabur. =.="

Saya kini pelajar degree BIT with Accounting semester 3 di tahun kedua.. Ini adalah subjek saya pada sem ini. ;)


Setahun saya belajar subjek ini. Tapi ada subjek just 100% course work then tak ada final exam. Then ada subjek yang 50% course work dan 50% final exam. My Lecturer kata dia ikut course di coventry sana. So kami just follow je... yang penting STUDY!

Kenapa study balik di tempat sama?

Soalan cepumas... Kenapa??

1. Opportunity untuk study tempat sama adalah sangat besar, ini kerana disini saya akan dapat peluang belajar hanya 2thn. Tempat lain? 3thn? huhu... tapi terpulang jugak kepada individu yang ingin tukar angin study tempat lain. ;)

2. Lecturer sini The Best! betul.. paling penting mereka semua saya dah kenal. Senang nak keep in touch. hehe..

3. MARA support! Hehe. tu yang penting.

Itu saja boleh saya senaraikan buat masa ini..

To be continue..


0 Comments? ♥ ;):