Wednesday, June 22, 2011

CINTA yang sebaik-baiknya...


Assalamualaikum wbt,

Kita diciptakan oleh ALLAH dengan 1 HATI agar kita sentiasa MENGINGATI penghargaan dan pemberian CINTA diharapkan dari hati yang TULUS IKHLAS. Belajarlah untuk MENCINTAI dan MENIKMATI betapa kita dicintai tetapi jangan pernah sesekali mengharapkan orang lain mencintai kita seperti kita mencintainya. Cintailah mereka kerana ALLAH..

InsyaALLAH.. ~♥✿.¸¸.•´✿◕





3 Comments? ♥ ;):

inspirasicyber said...

saya tengah mencuba berbuat demekian..cinta kerana tuhan..

aLieF si Muncung ManiS said...

sebab tu saya takut bercinta dgn manusia..saya takut saya lalai...huhu..biarlah saya bercinta lepas kawen

Nini Hartini said...

Aku mencintaimu kerana agama yang ada padamu. Jika kau hilangkan agama dalam dirimu, hilanglah cintaku padamu...