Tuesday, December 8, 2009

1 day with my ex-schoolmate

Salam,

Actually, my ex-classmate/ex-schoolmate/soulmate which is Fareha and Exaty mahu bertandang ke rumah ku . We planning seminggu sebelum tu tapi tak decide bila nak jumpa . Lastly, aku suruh mereka datang rumah saja and they make some decision if they came to my house mereka nak pastikan ada makanan untuk mereka . So aku decide nak masak je . This quite challanging jugak la coz before this tak pernah pun masak untuk mereka . Selalu we all hangout pergi somewhere untuk berjumpa . Ahaks . tapi sekali sekala try, bila lagi kan . Tapi mereka decide nak Pizza and Big Apple. Ohh no no! , save budget okey!! Lastly, masak gak mee hoon untuk mereka . My grandmother yang tolong rasakan masakan aku tu . She says 'sedap' . Ahahaa . Dah la korang kuat membahan aku! Tak sedap habisssss la aku! ;p

So they came to my house at 11am ++, Lama tak jumpa kan bila dah jumpa riuh satu rumah . Hehe . Agaknya my grandmother yang duduk tengok tv pun tak terlayan cerita yang dia tengok. ahahaa . Oh ya thanx to Fareha coz gave me cerita BOF . Memang tak teronline . Ahaks. mereka solat kat rumah aku then talk, gossiping and what so ever . I think around 5pm, they decide untuk 'berambus' dari rumah ku . Btw thanx for attend to my house weh! lepas ni aku bertandang ke rumah korang aku nak jugak rasa masakan korang pulak . Okeh !! :D

P/s : Kamsahamnida. Sayang korang! :)


4 Comments? ♥ ;):

adik hitam manis said...

ahaha. tang yang big apple tu aku tuntut taw!

Kyla said...

Ohh no ! xde penuntutan disini . ahaha !

Shila Rosli said...

ahahahahaha. riuh ke? xde r.. kami baik kot. =P
xpe... kami hargai niat baik ko, msk tuk ktorg. huahahahaha. sedap tp kurang pedas. boleh? =P
(da mkn br komen yeeerrr? ahahahaha)
InsyaAllah... nnt kite lepak lg.. kami ni ajak ramai cikit. *wink*

p/s : y nk dtg umah aku rs mskan tu kan... tunggu bile aku da kawen nnt laaa.. ms korg dtg korea, aku tolong msk tuk korg. =P
(xleh blaaa.. berangan)

=D

Kyla said...

x menahan . mmg berangan je lebih ! ahahaa .