Thursday, May 13, 2010

I felt I miss something..


Assalamualaikum wbt.

When I finished my final year exam last week I felt that something I should have to done it. I don't know what is it. When I think day by day then I think maybe I should spend more time with my housemate.. saya merasakan 3tahun kami bersama tak cukup kalau 1 hari tu kami habiskan masa bersama. Saya rasa saya bertindak terlalu kejam kalau saya katakan saya packing semua barang saya dan berpindah dari rumah itu setelah habis last paper pada hari tu. Ermm... Kejam kah ?

Jawapan untuk kekejaman itu akan saya jawab sekarang.. Firstly, sekali saya nak jaga perasaan family saya kerana mereka yang meminta saya untuk berpindah terus dari rumah itu. Secondly, hendak menjimatkan kos pengangkutan. Family saya bukan jenis suka ulang alik dari satu tempat ke satu tempat hanya gara-gara tertinggal barang dan lagi pun barang saya tak banyak pun kerana setengah sudah di angkut sebelum final exam lagi.

Today, I have decided to meet them for the last time. Erkk! last time? sound like weird right? macam dah takkan jumpa je.. Ermm.. entah la perasaan saya kata mungkin lepas ni tak akan jumpa dengan mereka lagi. sedihnyee... Nape la saya macam ni... -.-"

So tomorrow saya nak pergi berjumpa mereka. Heehee, sukenye.. rumah sewa tu still lagi rumah sewa saya untuk bulan ni je okey! haha.. mereka pun mungkin sedang merindui 'kecomelan' saya. Lalalaa~

Oh yer, saya nak jemput la para hadirin ke Karnival Kerjaya dan Keusahawanan Graduan 2010 (K3G 2010) yang diadakan di PWTC Kuala Lumpur, Start dari 14hb - 16hb May ni . start dari jam 9am sampai jam berapa itu saya tak pasti la. heee.


6 Comments? ♥ ;):

Sufi Asri said...

jumpe je kawan2.. ntah2 lepas nie pakat masing2 bz.. kan? hehe.. ikut cakap mak bapak lagi bagos.. =)

Aqila Borhan said...

yep btul tu Encik zoro. hehee. ^^,

Botak said...

biasalah tu...
sedih² bila nak pisah...
lama² lps tu langsung xamek peduli...
kan² cik kyla...
hehehehe...:P

Aqila Borhan said...

huhu.. terasa sy.. ^^, tp sy tak lah kejam mcm tu.. hee

aien ilham said...

urm sedeykan... tp semalam kta can spend our time hangout with our ultimate 4 look showdown 2010 at petak mase... wahaha... then the memoir i cannot forgot is at pwtc.. it so funny ... especially "SECURITY"... urm btul2 giller battle la.. wahaha..

Aqila Borhan said...

Aien : yehh ! rindu kat I la tu. :D