Saturday, January 8, 2011

Berbicara soal CINTA aku naif.


Assalamualaikum wbt bloggers,

Masing-masing mempunyai kisah silam yang memang tak akan luput dari ingatan, Setiap kali berbicara tentang kisah silam saya menjadi keliru dengan diri sendiri adakah kisah silam yang pernah kita lalui itu akan muncul kembali. Semoga kisah-kisah yang kita tidak ingini itu tidak akan muncul di kemudian hari.

Berbicara soal cinta, ramai dikalangan sahabat saya masih menyoal tentangnya.. saya tidak pakar mengenai soal itu wal hal naif sungguh mengenai soal itu. Apa yang dapat saya simpulkan disini Cinta pada-Nya lebih utama.. Jika mahu cinta itu kekal selamanya maka cinta pada Maha Pencipta lebih bermakna. InsyaAllah... Allah akan membantu kita untuk mendapatkan cinta yang hakiki.

Pertanyaan dari sahabat,

"Pernah bercinta? dengan siapa?"

Hati : Pernahkan aku bercinta?

Masih keliru dengan jawapan sendiri..

Saya benci dengan kekeliruan yang lahir dari hati...

Moga suatu hari nanti saya akan dapat satu jawapan yang pasti akan menjawab kekeliruan yang lahir dalam diri saya sendiri.

P/s : Entri jiwang. Sorry...





4 Comments? ♥ ;):

syakey said...

takpa kak. insyallah ada la tu. jgn kliru kliru ;)

Cik Kyla said...

@ Syakey : ingat tak ada org sudi nak comment entri ni.. Hehe :) thanks dik..

Gayahspears said...

amboi kyla buat n3 jiwang lak... hihi.. nice n3... terase diri Gayah kat tmpt kyla lak..hehe

Cik Kyla said...

@ Gayah : huhuh, takde la cik gayah... biasa2 jeh.. luahkn apa terbuku di hati.. ecehh~