Friday, January 7, 2011

Registration day ~ Hari memenatkan.

Assalamualaikum wbt bloggers,

Saya kembali untuk berblog. Hehe.. Okey la, minggu ini adalah minggu pendaftaran bagi student baru dan lama. Selalunya masa hari pendaftaran kena datang awal, kalau tidak kena beratur panjang ambil nombor giliran.

Seawal jam 8 pagi saya persiapkan diri untuk ke kolej. Lalu ada satu message dari kenalan rapat mengatakan...

"Jumpa dekat kolej kul 9"

Kul 9!? ohhh tidakk! kalau sampai sana pukul 9 maknanya nombor kena panggil petang la. Ok tidak mengapa. Abaikan message itu.

Sudah saya jangka sesampainya kolej tu saya lihat memang ramai student sudah beratur mengambil nombor. Sampai giliran saya ambil nombor.. amek kau! 148! Tu baru pukul 8.30pg

Tunggu punya tunggu nombor saya dipanggil pada pukul 11pg. =.=" letihnya menunggu....

Lepas ni.. saya akan datang lebih awal daripada biasa. sebab? kes tak suka menunggu tu la. Hehe~



6 Comments? ♥ ;):

Gayahspears said...

alahai.. cian Kyla.. takpe2...
rest ya kalo penat... nty lame2 biase la..hihi

Miss Wanie said...

suggest kan kt kptm, pasni buat registration online..
student pun tak penat

Cik Kyla said...

@ Wanie : tau ta pe. mu tau2 je la KPTM tu cm mne... hehee

Cik Kyla said...

@Cik Gayah : haha.. dah biasa dh tgk student ramai cm ni. tp yg luar biasa student dtg awl sgt. hehehe :p

*~Miss Lisa~* said...

kte da lama tgu kptm ni register online utk sem br..sdh 3 stgh tahun.haha..kte xnk dtg awl lg mcm 2sem yg lpas..sbb dtg awl,kte duduk2.eh.tbe2 org yg br smp da beratur dlu.. =.="

Cik Kyla said...

@ Lisa : klu dtg lmbt nnti lg lmbt register. tu mls tu.